wtorek, 3 kwietnia 2012

Dla was! Love it!

Że dawno nie pisałam bo nie miałam weny i też to że dziś miałam egzamin i musiałam "wkuwać" to nie wchodziłam. Oto sukienka którą po prostu uwielbiam i oczy a właściwie kreski nad powiekami które mi się podobają (i chciałabym umieć robić równo taki makijaż). 
Niżej mam dla was 2 a właściwie 5 obrazków fryzurek. Po lewej 3 to kłoski a ostatni to warkoczyk ;) a po prawej kokardka!



















Niżej słodziaki których po prostu NIE mogłam nie wstawić. Po prawej słodziak o nienaturalnie ogromnych paczydłach. A po lewej kto? ;)

 Mam dla was jeszcze dwóch "panów" po lewej Ian Somerhalder a po prawej Johnny Depp. Właściwie Ian to bardziej "obsesja" mojej przyjaciółki ale według mnie jest słodki ;)


A oto słodziuchne zwierzaczki. ;3



I gif na koniec. Kocham to!

1 komentarz:

  1. Ja również chciałabym umieć malować tak oko , sukienka boska <3 , fryzury również . Oficialnie wole Johnego Deepa <3 , a dziecko z paczadłami po prostu słodkie .
    Pozdrawiam i zapraszam http://uciekasz.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń